Etsin runoa, joka alkaa: Katsopas kummaa, virkkoi miiri, tuossapa vasta on lystikäs hiiri. Sarvet on sillä kuin..?

Kysytty

Etsin runoa, joka alkaa: Katsopas kummaa, virkkoi miiri, tuossapa vasta on lystikäs hiiri. Sarvet on sillä kuin..?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo, joka alkaa "- Katsoppas kummaa, virkkoi Miiri..." on nimeltää "Hiiriä pyydystämässä" . Kirjoittaja on Immi Hellen. Runo löytyy muun
muassa antologiasta PIKKU PEGASOS. 4000 kauneinta lastenrunoa.