Otsikko
Etsin Pirkko Saision romaania "Betoniyö" joka julkaistu vuoden 1988 jälkeen jossa on tussipiirros kansi kerrostalokadusta. Milloinkohan kyseinen kirja on…

Kysytty

Moi!
Etsin Pirkko Saision romaania "Betoniyö" joka julkaistu vuoden 1988 jälkeen jossa on tussipiirros kansi kerrostalokadusta.

Milloinkohan kyseinen kirja on painettu. On kiven takana. Ei löytynyt ainakaan Raision kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saision Betoniyöstä en kuvaillun kaltaisella kansikuvalla julkaistua laitosta onnistunut löytämään. Sen sijaan Elämänmenon vuonna 1979 ilmestyneessä ruotsinnoksessa Livets gång on kerrostaloa esittävä piirroskansi.

https://www.kirjasampo.fi/sites/default/files/styles/medium/public/kulsa_cache/images/media.onki.fi/8/5/1/saha/kirjasampo/0_-2554502252355544381.JPG?itok=8xwbq_mI