Etsin päiväkodeille tarkoitettuja laulukirjoja 1970-1989 vuosien väliltä

Kysytty

Etsin päiväkodeille tarkoitettuja laulukirjoja 1970-1989 vuosien väliltä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen aineistorekistereistä löytyivät vuosilta 1970-1989 nämä lastenlaulukirjat:

Tenkku, Liisa: Vihreä viserryskone, 1972.

Seesjärvi, Irma: Pikku juttu : 20 laulua isoäidin laulukirjasta, 1980.
-julkaisija Helsingin lastentarhaopettajaopisto.

Krokfors, Maisa: Soittaminen, 1981.
Krokfors, Maisa: Laulaminen, 1985.
-kuuluvat projektiin Päiväkoti kunnan kulttuuri-
toiminnassa

Kapo, Kapo, karhunpoika…: musiikki päiväkodissa, 1984.

Ollaranta, Ritva: Musiikkimaan matkaopas, 1986.

Ollaranta, Ritva: Laulan lasten lailla: musiikin varhaiskasvatuksen opas, 1989.

Kirjat kuuluvat yleisten kirjastojen kokoelmiin.