Otsikko
Etsin lastenkirjaa, jonka luin vuosia sitten. Kuvakirja, jonka tarinassa perheen vanhemmat muuttuivat lapsiksi ja lasten tuli huolehtia heidän…

Kysytty

Etsin lastenkirjaa, jonka luin vuosia sitten. Kuvakirja, jonka tarinassa perheen vanhemmat muuttuivat lapsiksi ja lasten tuli huolehtia heidän päivärutiineistaan, mm. ruokkimisesta ja nukkumaan menosta iltatoimineen yms. Lapsilla tuntui olevan tässä aika paljon työtä.

PS: Kiitos sivustosta, tämä on hieno palvelu!

Vastaus

Vastattu

Olisikohan kyseessä ehkä Siv Widerbergin ja Eva Lindströmin Olipa kerran isä ja äiti? Siinä lapset Lilli ja Lalli joutuvat vanhempien rooliin, kun heidän isänsä ja äitinsä käyttäytyvät kuin pikkulapset.