Etsin Lassi Nummen runoa, joka alkaa Sumun ja meren rajalla...

Kysytty

Etsin Lassi Nummen runoa, joka alkaa Sumun ja meren rajalla...

Vastaus

Vastattu

Sumun ja meren rajalla -runo löytyy Nummen kokoelmasta Tahdon sinun kuulevan : neljä sikermää (Otava, 1954). Se on siinä ensimmäisen sikermän (Lasinen kirja) toisen osion (Kun havahdun) toinen runo. Se sisältyy myös Nummen varhaisimman lyriikan yksiin kansiin kokoavaan kirjaan Runot 1947-1977 (Otava, 1978).