Otsikko
Etsin kirjaa, jonka nimessä on sana NOLO. Kirja suunnattu teineille/teinien vanhemmille jne. Suomalainen. Kirjassa käsitellään aiheita, joita nuoret saattavat…

Kysytty

Etsin kirjaa, jonka nimessä on sana NOLO. Kirja suunnattu teineille/teinien vanhemmille jne. Suomalainen. Kirjassa käsitellään aiheita, joita nuoret saattavat pitää noloina ja niitä siksi vaikea käsitellä. Ymmärtääkseni kirjassa vinkkejä tällaisten asioiden käsittelyyn ja sisältöön. Parin viikon sisällä kirjasta tullut myös radio-ohjelma.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty "nolo"-kirja saattaisi olla tunne- ja vuorovaikutuskouluttaja Anne-Mari Jääskisen Mitä sä rageet? : ♯tunteita sikanolosta sairaan siistiin (Lasten keskus, 2017), joka on nuorille suunnattu tunnetaitojen opas. Tähän kirjaan liittyy erillinen kasvattajille tarkoitettu käsikirja Mitä sä rageet? : lapsen ja nuoren tunnetaitojen tukeminen.

0 ääntä

Kommentit

Kyseessä voisi olla myös Ronja Salmen kirjoittama kirja onks noloo.