Etsin kirjaa jonka nimeä en muista, saati kirjailijaa. Todennäköisesti kyseessä oli käännöskirja, miehen kirjoittama luultavimmin. Sain sen lainaksi 1980-luvun…

Kysytty

Hei. Etsin kirjaa jonka nimeä en muista, saati kirjailijaa. Todennäköisesti kyseessä oli käännöskirja, miehen kirjoittama luultavimmin. Sain sen lainaksi 1980-luvun alkuvuosina. Romaani kertoi miehestä joka muisti edellisiä elämiään, joista kaikissa hän kuoli hukkumalla. Kirja päättyi siihen että päähenkilö hukkui taas. Vähän hatarat lähtökohdat on tässä, mutta jos joku osaa auttaa niin lukisinpa mielenkiinnosta teoksen uudemman kerran. Tämän pikku tauon jälkeen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty kirja voisi olla Max Ehrlichin The reincarnation of Peter Proud. Sen ensimmäinen suomenkielinen painos ilmestyi vuonna 1976 nimellä Peter Proudin edellinen elämä ja toinen vuonna 1985 nimellä Kuka minä olin?