Vain! Minulla olisi hakusessa eräs kirja, johon törmäsin muutama vuosi sitten Lappeenrannan Maakuntakirjastossa. Yritys on aika epätoivoinen, kirjan sekä…

Kysytty

Hei vain! Minulla olisi hakusessa eräs kirja, johon törmäsin muutama vuosi sitten Lappeenrannan Maakuntakirjastossa. Yritys on aika epätoivoinen, kirjan sekä kirjailijan nimi ovat nimittäin molemmat hukassa, mutta yrittäähän kannattaa aina.
Kirjan oli kirjoittanut skottilainen kirjailija, mies varmastikin. Se ei voi olla kovin vanha, sillä näin sen aikuistenosaston uutuushyllyssä. Se myöskin liittyi banaaneihin (eli sen nimessä tai kannessa oli banaani, tai ehkäpä molemmissa? Kyllä, tartun joka oljenkorteen.) Takakansitekstin perusteella se myös vaikutti perin humoristiselta kirjalta.
Kuulostaapa hupsulta nyt kun kirjoitin tuon kaiken. En tiedä, onko kirjaa mahdollista löytää näin rajallisilla hakukriteereillä, mutta yritys olisi kovasti arvostettu! Kiitoksia jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Skotlantilaisen Irvine Welshin vuonna 2007 suomeksi ilmestyneen Mestarikokkien sänkykamarisalaisuudet -kirjan kannessa on banaani. Tämä humoristinen romaani on hyvinkin voinut tulla vastaan uutuushyllyssä muutama vuosi sitten.

Kirjan saatavuus Lappeenrannan maakuntakirjastossa:
http://weborigo.lappeenranta.fi/index.asp?url=teos.asp%3Fteosid%3DC3128…

2 ääntä

Kommentit

Entäs Carl Hianseenin: Striptease