Etsin hääparille runoja tai muita kauniita sanoja englanniksi. Voitteko suositella jotain kirjaa tai nettisivustoa?

Kysytty

Hei,

Etsin hääparille runoja tai muita kauniita sanoja englanniksi.
Voitteko suositella jotain kirjaa tai nettisivustoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

The Picador book of wedding poems (Picador, 2012) sisältää niin vanhempaa kuin uudempaa häärunoutta ja voisi olla katsomisen arvoinen.

Internetissä on paljon häärunosivustoja, mutta suosittelu on vaikeaa. Kannattaa ehkä melkein itse selata niitä. Sivuja löytyy laittamalla Googleen hakufraasiksi wedding poems.