Otsikko
Etsin Eric Hillin Puppe-kirjan nimeä. Tiedän vain että kirjassa Pupen ystävältä Vilholta lähtee tuulessa hattu.

Kysytty

Hei,

Etsin Eric Hillin Puppe-kirjan nimeä. Tiedän vain että kirjassa Pupen ystävältä Vilholta lähtee tuulessa hattu.

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi kyseisen kirjan! Palaamme asiaan mikäli vain saamme sieltä vastauksen. Vai muistaisikohan joku palvelumme seuraajista?