Etsin epätoivoisesti runoa/runonmuotoista kertomusta, jonka nimi on muistaakseni Varjolleni. Runo on teoksessa, joka on ilmestynyt todennäköisesti 1980-luvun…

Kysytty

Hei. Etsin epätoivoisesti runoa/runonmuotoista kertomusta, jonka nimi on muistaakseni Varjolleni. Runo on teoksessa, joka on ilmestynyt todennäköisesti 1980-luvun lopulla, ja siinä oli grafiikkakuvitus. Löysin sen aikanaan Pasilan kirjastosta. Hämärästi muistelen, että toinen tekijöistä oli Krohn, mutta kuka sisaruksista?

Voitteko ystävällisesti auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo Varjolleni löytyy kirjasta Sydänpuu. Tekijä on Leena Krohn. Kirja on julkaistu 1984 ja sitä löytyy pääkaupunkiseudun kirjastoista. Kirjassa on Outi Heiskasen grafiikkaa.