Etsin englanninkielistä käännöstä Eino Leinon runolle Hiljaa. Löytyykö jo englanniksi käännettyä versiota jostakin julkaisusta?

Kysytty

Etsin englanninkielistä käännöstä Eino Leinon runolle "Hiljaa". Löytyykö jo englanniksi käännettyä versiota jostakin julkaisusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo löytyy englanniksi Aina-yhtyeen Leino-levyn tekstiliitteestä. Käännös on Hanna Kolarin. Levy kuuluu Tikkurilan musiikkivaraston kokoelmiin, josta sen voi tilata maksutta omaan lähikirjastoon.