Otsikko
Etsin englanninkielisiä kirjoja aiheesta 'marketing communication'. (markkinointiviestintä).

Kysytty

Etsin englanninkielisiä kirjoja aiheesta 'marketing communication'. (markkinointiviestintä).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakutermillä marketing communication löytyy Helsingin seudun yleisten kirjastojen Plussa-tietokannasta kirja Making people respond - design for marketing & communication (Madison Square Press 1996). Lisäksi markkinointiviestinnästä on mm. teokset Blythe, Jim: Marketing communications. Harlow, Prentice Hall, 2000

Valitse Plussasta (http://www.libplussa.fi) asiasana tai luokka, kirjoita laatikkoon luokkanumero 675.8, valitse näytettäväksi aineistoksi kirjat ja kieleksi englanti, niin saat alkuun ainakin sata nimekettä, joista voit valita.
Suomenkielisiä asiasanoja voit myös käyttää (markkinointi tms.) luokkanumeron asemesta. Edellä mainittujen englanninkielisten lisäksi pääkaupunkiseudulta löytyvät mm. kirjat:
Siukosaari, Asko: Markkinointiviestinnän johtaminen, 1999; Åberg, Leif: Viestintä - tuloksen tekijä ja Kotler, Philip: Muuttuva markkinointi luo, voita ja hallitse markkinoita, 1999.

Tietenkin voit Kirjastot.fi -verkkopalvelusta (http://www.kirjastot.fi) valita myös tieteelliset kirjastot, ja sitä kautta suunnistaa kaupallisten alojen kirjastojen tietokantoihin, sikäli kuin ne ovat internetissä vapaasti käytettävissä. Kaukolainaksi Sinun on mahdollista saada kirja mistä tahansa, mutta perehdy ensin kaukolainasääntöihin (Kirjastot.fi-sivulta valitse hakemisto, josta edelleen kaukopalvelu.