Etsin kirjan markkinoinnista kertovaa kirjallisuutta. Olisiko mitään suositeltava kirjallisuutta? Mikäli löytyy, niin WSOY ja Gummerus kiinnostavat erityisesti.

Kysytty

Etsin kirjan markkinoinnista kertovaa kirjallisuutta. Olisiko mitään suositeltava kirjallisuutta? Mikäli löytyy, niin WSOY ja Gummerus kiinnostavat erityisesti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kokoelmista verkkokirjastosta http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=t_form2&sesid=1077636718 löytyy asiasanoilla kirjat ja markkinointi 4 teosta, joista yksikään ei ole WSOY:n eikä Gummeruksen kustantama. Uusin teos on Vakkuri, Kai: Digitaalinen painaminen ja muita neuvoja omakustantajalle - Helsinki : Etelän kirja, 2003.
Artikkeliviitteitä aiheesta löytyy runsaasti mm. Helecon Mix -tietokannasta, joka on Helsingin kauppakorkeakoulun kirjaston ylläpitämä. Se sisältää tiedot kirjaston kokoelmista ja lisäksi sinne on tallennettu kotimaisten talousalan lehtien artikkeliviitteitä sekä tiedot Helsingin kauppakorkeakoulussa tehdyistä graduista. Helecon Mix on käytettävissä mm. Turun kaupunginkirjaston toimipisteissä.