Etsin aineistoa aihepiiristä: älykäs pakkaus / älypakkaus / älymateriaalit / älykkäät materiaalit ja älykkäät materiaalijärjestelmät-aihepiiriin liittyen…

Kysytty

Etsin aineistoa aihepiiristä: älykäs pakkaus / älypakkaus / älymateriaalit / älykkäät materiaalit ja älykkäät materiaalijärjestelmät-aihepiiriin liittyen. Materiaali saa olla suomen ja englanninkielistä. Aihepiiriin liittyy pakkaussuunnittelu ja älytuote/älykäs tuote.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artikkeleita ja kirjoja kannattaa etsiä kirjastojen lehtihakujen (www.helmet.fi) avulla sekä korkeakoulujen kirjastoista. Listassa on sekä artikkeleita (ARTO- tietokannasta) että kirjoja (LINDA- tietokannasta). Niitä kannattaa kysyä mm. Helsingin kaupppakorkeakoulun kirjastosta:

1. UPM:n radiotunnisteet tekemässä pakkauksista älykkäitä
Griffin 2004 : 2 s. 38-39 Karske, Monica [Artikkeli]
2. Älypakkaus kertoo elintarvikkeen tuoreudesta
KM Kaupan maailma 2004 : 2 s. 54-55 Tompuri, Vesa [Artikkeli]
3. VTT lähellä läpimurtoa älypakkausten kehittämisessä
Taloussanomat 2004 : 53 s. 10 Pantsu, Pekka [Artikkeli]
4. Aktiiviset ja älykkäät pakkaukset elintarvikkeiden laadun varmistuksessa
Elintarvike ja terveys 2003 : 4, s. 70-73 Hurme, Eero [Artikkeli]
5. Langattoman tunnistuksen uusi aluevaltaus : älytarra tuo RFID:n massasovelluksiin
Prosessori 2001 : 2, s. 38-41 Hanhikorpi, Marko [Artikkeli]
6. Elintarvikepakkauksista älykkäitä : VTT kehittää konsepteja
Vähittäiskauppa 2001 : 4, s. 22-23 Lahti, Jarmo [Artikkeli]
7. Älypaperi karkaa Suomesta
Talouselämä 2000 : 7, s. 16-17 Koskinen, Petri [Artikkeli]
8. Äly-, kierrätys- vai virtuaalipakkaus?
Kehittyvä kauppa 1999 : 3, s. 56-57 Välimäki, Pauli [Artikkeli]
9. Älypakkaus - kuluttajan vai markkinoiden etu?
Kuluttajapuntari 1999 : 1, s. 12-13 Ailus, Sari [Artikkeli]
10. Paperipusseista älypakkauksiin
Vähittäiskauppa 1999 : 6, s. 48-51 Kolehmainen, Aila [Artikkeli]
11. Aktiiviset ja älykkäät pakkaukset elintarvikkeen laadun varmistajina
Kotitalous 1997 : 7-8 s. 4-7 Ahvenainen, Raija [Artikkeli]
12. Vaari, Anu
Aktiiviset ja älykkäät pakkaukset elintarvikkeiden laadun varmistajina : kirjallisuuskatsaus
Sijainti: 189 Ahvenainen, Raija
Hurme, Eero [Kirja]
» saatavuustiedot
13. Älykkäät pakkaukset tulevat - elintarvikepakkaaminen kehittyy monella tavalla.
Pakkaus 1990 : 10 s. 63-66