Etsin 1970-luvulla kirjoitettua kuvakirjaa, jossa esiintyy aasi. Aasilla ei ole turkkia, mutta eläinystävät tekevät aasille turkin höyhenistä. Kyseessä voi…

Kysytty

Etsin 1970-luvulla kirjoitettua kuvakirjaa, jossa esiintyy aasi. Aasilla ei ole turkkia, mutta eläinystävät tekevät aasille turkin höyhenistä. Kyseessä voi olla myös satukirja. Mikähän kirja mahtaa olla kysessä? Itse en ole löytänyt etsinnästä huolimatta mitään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi tarina on varmaankin Mirabel Cecilin vuonna 1980 suomeksi ilmestynyt kuvakirja Ruusan talvi. Kirja löytyy mm. Järvenpään kirjastosta.

http://81.22.169.162/Scripts/Intro2.dll?formid=find2