Etsin 19.8.57 ilmestyvää Helsinginsanomaa tai muuta sanomalehteä. En löydä linkkiä josta sen löytäisin?

Kysytty

Etsin 19.8.57 ilmestyvää Helsinginsanomaa tai muuta sanomalehteä. En löydä linkkiä josta sen löytäisin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Linkkiä ei valitettavasti ole, mutta kyseinen lehti löytyy mikrofilmattuna Helsingin Pääkirjaston uutisalueelta ja siitä on mahdollisuus saada kopiota maksua vastaan.
Uutisalueelta löytyy myös muita lehtiä mikrofilmattuina ja tiedot niistä löytyvät kirjastomme
sivuilta.