Otsikko
Etälaina Opiskelen Suomen taidehistoriaa ja asun Tukholmassa, mitä mahdollisuuksia minulla on "etälainata" kirjastostanne. Ko kijaa ei saa täältä: "Katseen…

Kysytty

Etälaina
Opiskelen Suomen taidehistoriaa ja asun Tukholmassa, mitä mahdollisuuksia minulla on "etälainata" kirjastostanne. Ko kijaa ei saa täältä: "Katseen rajat : taidehistorian metodologiaa / toimittajat: Arja Elovirta, Ville Lukkarinen "

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainapyyntö täytyy tehdä oman kotikirjaston kautta. Eli kannattaa kysellä omasta lähikirjastosta (joko opiskelukirjastosta tai kaupunginkirjastosta) Tukholmasta kaukolainamahdollisuutta! Kaukolainojen hinnat ovat kirjastokohtaisia, esimerkiksi Helsingin kaupunginkirjaston taksa on 4 euroa Suomesta ja Pohjoismaista tilattaessa. Tukholman kirjaston kaukolainan hinta kannattaa tarkistaa omasta kotikirjastosta!

Seuraavassa linkissä Tukholman kaupunginkirjaston yhteystiedot: http://www.biblioteket.stockholm.se/default.asp?id=2984