Otsikko
En ole löytänyt Rainer Maria Rilken runoa Das Karussell (Karuselli) suomeksi, tiedän että se on kuitenkin suomennettu. Olisiko teillä tietoa mistä…

Kysytty

En ole löytänyt Rainer Maria Rilken
runoa Das Karussell (Karuselli) suomeksi, tiedän
että se on kuitenkin suomennettu. Olisiko teillä tietoa mistä suomennoskokoelmasta
kyseinen runo löytyy ja onko sitä saatavana
pääkaupunkiseudun kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rilken runon suomennos löytyy teoksesta "Tuhat laulujen vuotta" sivu 711 (vuoden 1974 painos). Pääkaupunkiseudun kokoelmatietokannasta Plussasta löydät saatavuustiedot.