Ellibsin kirjoja selatessa ovat kaikki "varattavissa", eikö löydy yhtään vapaata kirjaa? Vai miten niitä etsitään?

Kysytty

Ellibsin kirjoja selatessa ovat kaikki "varattavissa", eikö löydy yhtään vapaata kirjaa? Vai miten niitä etsitään?

Vastaus

Vastattu

Ellibs-kirjaston aloitussivun ylälaidassa on harmaa palkki ja siinä pudotusvalikko Saatavuus. Klikkaa pudotusvalikko auki ja valitse sivu Saatavilla heti, niin näet, mitkä teokset ovat vapaina heti lainattaviksi.

https://www.ellibslibrary.com/fi/collection/0?availability=