Otsikko
Elikkä olen lainannut kaksi kirjaa itäkeskuksen kirjastosta ja palautin ne ennen erä päivää. Palautin ne kontulan kirjastoon. Kone hyväksyi ne. Onko tämä…

Kysytty

Hei! Elikkä olen lainannut kaksi kirjaa itäkeskuksen kirjastosta ja palautin ne ennen erä päivää. Palautin ne kontulan kirjastoon. Kone hyväksyi ne. Onko tämä sallittua?
Paniikki apua!! Kirjat eivät olleet lainattu minun kortillani, vaan kavereideni korteilla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Miksipä se ei olisi sallittua? Mistä tahansa HelMet-kirjastosta lainatun aineiston saa palauttaa mihin tahansa muuhun HelMet-kirjastoon, lainat saa kaikin mokomin palauttaa ennen eräpäivää, ja kirjaston puolesta saat ihan vapaasti palauttaa myös kaveriesi lainoja. Ainoa mahdollisesti kielletty asia jonka tässä pystyn keksimään olisi, jos kaverisi kieltänyt sinua palauttamasta omia lainojaan ;)