Eikö sellainen olisi mahdollista että kun olen palauttamassa lainoja, kone ystävällisesti ilmoittaisi, että mene hyllyyn sejase, siellä on varaamasi laina?…

Kysytty

Hei, eikö sellainen olisi mahdollista että kun olen palauttamassa lainoja, kone ystävällisesti ilmoittaisi, että mene hyllyyn sejase, siellä on varaamasi laina?
Miksi kotikunta on ruotsiksi vaikka kaikki muu suomeksi? Johtuuko siitä, että viimeksi olette vastaneet på svenska?

Vastaus

Vastattu

Useissa kirjastoissa on lainausautomaateissa myös "tarkista varauksesi" toiminto, joka ilmoittaa myös varausten sijainnin, kun näyttää kirjastokortin. Tarvittaessa henkilökunta voi myös auttaa varaussijainnin kanssa jos hankaluuksia ilmenee.

Se onkin mysteeri, miksi kotikunta näkyy ruotsiksi, en osaa siihen sanoa.