Yritin vaihtaa noutokirjastoa koska oma kirjastoni on kiinni. Mutta kuinka ollakaan varaukseni poistui kokonaan koneelta, miksi näin.

Kysytty

Hei!
Yritin vaihtaa noutokirjastoa koska oma kirjastoni on kiinni.
Mutta kuinka ollakaan varaukseni poistui kokonaan koneelta, miksi näin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaikea sanoa, mitä varauksen tietoja muutettaessa on tapahtunut. Noin ei pitäisi päästä käymään noutokirjastoa tietokoneen kautta muutettaessa. Varauslistojen järjestystä seurattaessa joudumme kuitenkin luottamaan tietokoneiden tietoihin, koska mitään muita listoja ei ole, joista varaustietoja ja niiden päiväyksiä pääsisi tarkistamaan. Kaikissa varauksiin liittyvissä asioissa pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen asiakas voi myös aina ottaa suoraan yhteyttä johonkin alueen kirjastoon Helsingissä, Espoossa, Vantaalla tai Kauniaisissa, joko itse asioimalla tai puhelimella, joten esim. varausten noutokirjaston muuttaminen onnistuu myös sitä kautta.

3 ääntä

Kommentit

minulle kävi samoin koska oletin että pitää ruksata ko nide, mutta ruksaus koskeekin vain poistoa, jos vaihtaa noutokirjastoa tehdään se vain vaihtamalla ja sitten klikkaamalla poista varauksia / vaihda noutokirjastoa palkkia