Eikö enää Knitscene ja Knitwear lehtien uusimpia numeroita voikaan lukea Zinion kautta? Järjestelmä näyttää, että vain edellisiä numeroita on saatavilla.

Kysytty

Eikö enää Knitscene ja Knitwear lehtien uusimpia numeroita voikaan lukea Zinion kautta? Järjestelmä näyttää, että vain edellisiä numeroita on saatavilla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos palautteesta! Asiasta on nyt ilmoitettu palveluntoimittajalle. Kun lehtiä päivitettiin takautuvasti saataville, se on saattanut aiheuttaa ongelmia uusien numeroiden kanssa. Toivottavasti saamme Knitscenen ja Knitwearin uusimmat numerot taas pian luettaviksi!