Otsikko
Eestin kielioppi (suomeksi). Ei löydy enää kirjakaupoista eikä kirjastosta?

Kysytty

Eestin kielioppi (suomeksi). Ei löydy enää kirjakaupoista eikä kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmetistä löytyy kyllä Viron kielioppi suomeksi, julkaistu vuonna 1983, ja sitä on saatavilla monissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa. Hae teoksen nimi-hakutekijällä, ja nimi on siis Viron kielioppi.