Otsikko
Charles de Gaulle lausui vuonna 1943: "Telle est la Résistance française. Indivisible comme la France elle-même […] ardeur puissante et fraternelle d’où…

Kysytty

Hei,

Charles de Gaulle lausui vuonna 1943: "Telle est la Résistance française. Indivisible comme la France elle-même […] ardeur puissante et fraternelle d’où sortira le renouveau de la patrie."

Onko tälle suomennosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä mahdollista suomennosta ei löytynyt.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Sitaatin voisi suomentaa esimerkiksi näin: "Sellainen on Ranskan vastarintaliike. Yhtä jakamaton kuin Ranska itsekin. - - väkevä ja veljellinen antaumus, josta isänmaan uudestisyntyminen on oleva lähtöisin."