Otsikko
Olisi popmusiikki-sanoituskysymys:Shakiran laulama "Whenever,wherever" on nähtävästi käännetty suomeksi. Tahtoisin käännöksen pikimmin, ajattelin että Suomen…

Kysytty

Olisi popmusiikki-sanoituskysymys:Shakiran laulama "Whenever,wherever" on nähtävästi käännetty suomeksi. Tahtoisin käännöksen pikimmin, ajattelin että Suomen kuulusta kirjastolaitoksesta voisi saada joko käännöksen tai lietoa siitä mistä voisi kysyä. Karaoke-esitys Norjassa odottaa... Kiitos etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainoa suomenkielinen käännös kyseisestä kappaleesta löytyi Internetistä. Kiss FM -radioaseman Aamutiimi on pari vuotta sitten tehnyt tutuista hittikappaleista suomenkielisiä pilaversioita. Shakiran Whenever Wherever on nimeltään Kopio (Shakira Remix). Samannimisen kappaleen sanoitus löytyy osoitteesta
http://www.sunpoint.net/~swat89/aapila.htm
Varmaa ei kuitenkaan ole, onko se juuri kyseinen Kiss FM:n kappale.
Nähtävästi kyseistä Shakiran sävelmää ei ole tehty "virallisesti" ollenkaan suomeksi, koska siitä ei löytynyt tietoa Yleisradion Fono -tietokannasta, Suomen kansallisdiskografia Violasta eikä Internetistä muuta kuin yllämainittu.