Brittiläisellä ystävälläni oli kirjastokortti vuonna 1982, nyt haluan löytää hänet, mutta en muista syntymävuotta tai toista nimeä ja osoitetta,Joten se…

Kysytty

Hei, Brittiläisellä ystävälläni oli kirjastokortti vuonna 1982, nyt haluan löytää hänet, mutta en muista syntymävuotta tai toista nimeä ja osoitetta,Joten se selviäisi tästä kortista, onko arkistoitua tietoa siltä vuodelta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietosuojalainsäädäntö ei anna mahdollisuutta kertoa asiakastietojamme.