Asiakas haluaisi laulun sanat kappaleisiin: Yön siniset siivet ja Laaksojen laulu. En ole löytänyt mistään.

Kysytty

Hei! Asiakas haluaisi laulun sanat kappaleisiin: Yön siniset siivet ja Laaksojen laulu. En ole löytänyt mistään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viola-tietokannan mukaan Esko Koivumiehen säveltämästä ja Chrisse Johanssonin sanoittamasta laulusta "Yön siniset siivet" on lukuisia äänitteitä, mutta nuottina sitä ei ole julkaistu. Myöskään netistä ei laulun sanoja näköjään löydy. Ehkä pitäisi yrittää saada yhteys suoraan itse sanoittajaan.

Martti A. Koskisen säveltämän ja Esa Kujalan sanoittama "Laaksojen laulu" on samanlainen tapaus. Äänitejulkaisuja on runsaasti, mutta nuottijulkaisua sanoineen ei ole.

Molemmista lauluista löytyy kyllä YouTube-esityksiä, joista sanat saa kirjoitettua ylös PAUSE-nappia ahkerasti käyttämällä.

Heikki Poroila