Otsikko
"You can't be forever young, I will make your worries gone.." Tuossa on biisistä pätkä. Radio cityllä soinut melko usein, mies laulaja, ja käsittääkseni jo…

Kysytty

"You can't be forever young, I will make your worries gone.."
Tuossa on biisistä pätkä.
Radio cityllä soinut melko usein, mies laulaja, ja käsittääkseni jo vähän vanhempi biisi on kyseessä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kuitenkin kyseessä varsin uusi kotimainen, eli Leverage-yhtyeen kappale "Superstition"? Radio Cityllä oli ainakin "Tides"-levyn mainoskampanja. Kyseinen kappale soi myös kevään jääkiekon MM-kisojen maalikoosteissa.