Arvo Tuominen: Kremlin kellot espanjankielisenä löytyykö - edes kustantajaa tai mieluummin isbn -koodi

Kysytty

Arvo Tuominen: Kremlin kellot
espanjankielisenä
löytyykö - edes kustantajaa tai mieluummin isbn -koodi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Arvo Tuomisen teosta Kremlin kellot ei ole käännetty espanjan kielelle. Englanniksi ja saksaksi teosta kylläkin on käännetty. Siltä varalta, että ystävänne pystyy lukemaan näillä kielillä, annan käännösten tiedot:
Tuominen, Arvo, The bells of the Kremlin : an experience in communism/ kääntäjä Lily Leino (Hanover, NH : University Press of New England, 1983). ISBN:0-87451-249-2
Tuominen, Arvo, Stalins Schatten über Finnland : Erinnerungen des ehemaligen Führers der finnischen Kommunisten /kääntäjä Hans Jürgen Baron von Koskull (Freiburg : Herderbücherei, 1986). ISBN:3-451-08282-9