Aiempia tutkimuksia liittyen lastenneuvolan ja lastensuojelun moniammatilliseen yhteistyöhön.

Kysytty

Aiempia tutkimuksia liittyen lastenneuvolan ja lastensuojelun moniammatilliseen yhteistyöhön.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla opinnäytteitä ja selvityksiä aiheestasi. Tiedot ovat peräisin kirjastojen yhteistietokanta Melindasta: http://linda.linneanet.fi/F/?func=find-b-0&con_lng=fin&local_base=fin01…

Hyviä hakusanoja ovat ainakin katkaistut hakusanat (katkaisumerkki ?) neuvola?, lastenneuvola?, lastensuojelu?, moniammatilli?. Laita hakusanojen väliin and-operaattori.

- Monialaiset verkostot perheitä tukemassa / Eija Noppari (toim.) (2008)
- Ennaltaehkäisevän perhetyön kehittäminen alle kouluikäisten lasten perheissä Koskella TL : perhetyön, varhaiskasvatuksen ja neuvolan yhteistyön kehittäminen / Maria Saari (Opinnäyte, Ylempi AMK-opinnäytetyö : Turun ammattikorkeakoulu, sosiaalialan koulutusohjelma, 2012)
- Toimijoiden kokemuksia varhaisen tuen perheleiritoiminnasta / Tiina Harjula (AMK-opinnäytetyö : Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2011
- Äitiys- ja lastenneuvolan ja sosiaalitoimen lastensuojelun yhteistyö nykyisen lastensuojelulain aikaan / Minna Boman (Pro gradu -tutkielma : Kuopion yliopisto, Sosiaalityön ja sosiaalipedagogiikan laitos, 2009)
- Maahanmuuttajat sosiaali- ja terveyspalvelujen asiakkaina / [Paula Hirstiö-Snellman, Marjukka Mäkelä] (Selvityksiä / Sosiaali- ja terveysministeriö; 1998, 12 fin ). Myös verkkojulkaisuna:
http://www.stm.fi/Resource.phx/julkt/julk93-99/julk93-99.htx
- Yhteistyöinterventioiden vaikuttavuus lapsiperhepalveluissa / Nina Halme, Marja-Leena Perälä, Camilla Laaksonen (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, 2010)
- Lastensuojelun perhetyön kehittäminen Limingan kunnassa / Heli Saarela (Ylempi AMK-opinnäytetyö : Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2010)
- Lastenneuvolan terveydenhoitajan valmiudet tunnistaa ja puuttua lasten kaltoinkohteluun / Teija Havusela ja Sanna Perälä (AMK-opinnäytetyö : Vaasan ammattikorkeakoulu, 2008)
- Äitiys- ja lastenneuvolan ja sosiaalitoimen lastensuojelun yhteistyö terveydenhoitajien arvioimana / Elina Kosonen (Opinnäyte : Kuopion yliopisto, Sosiaalityön ja sosiaalipedagogiikan laitos, 2007)
- "Varhaisen vuorovaikutuksen tukeminen, tutkiminen ja hoitaminen" -hanke Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirissä, kesäkuu 2000 - maaliskuu 2001 : raportti Turun terveydenhuollosta ja sosiaalitoimesta / Arja Nurmi, Mirja Sarkkinen (Turun kaupungin terveystoimen julkaisuja, 2001)