4-vuotias tyttäreni haluaa tietää, minkä niminen on uudemmissa Nalle Puh -tuotteissa esiintynyt tyttö (se joka on tavallaan Risto Reippaan tilalla). En…

Kysytty

4-vuotias tyttäreni haluaa tietää, minkä niminen on uudemmissa Nalle Puh -tuotteissa esiintynyt tyttö (se joka on tavallaan Risto Reippaan tilalla). En löytänyt tietoa "Nalle Puhia" googlettamalla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos kysymyksestäsi! Nalle Puhin kanssa seikkaileva, tytärtäsi pari vuotta vanhempi tyttö on suomenkieliseltä nimeltään Emmi (alun perin Darby).