miten saa lähetettyä kopion maksetusta laskusta
Vastaus
Jos sinulla on käytössäsi vain paperikopio, voit skannata laskun ja lähettää skannatun tiedoston sähköpostin liitteenä.
Mikäli lasku on elektronisessa muodossa esimerkiksi tiliotteellasi, voit tallentaa sen ja lähettää sähköpostin liitteenä.
Voit myös kopioida maalaamalla laskun sisällön tekstinkäsittelyohjelmaan, tallentaa sen ja lähettää liitteenä.
Liitteen lähetys gmail-sähköpostilla:
1.Valitse Gmail-sovelluksessa Kirjoita viesti.
2.Kosketa paperiliitinkuvaketta.
3.Valitse Liitä tiedosto
4.Valitse sovellus, johon kuva tai tiedosto on tallennettu
Kommentit
Miten lasku skannataan?
Kännykällä voi ottaa laskusta valokuvan ja laittaa sen liitteeksi sähköpostiin. Se on vähän sama kuin skannaus.
Yleensä skannaus tarkoittaa, että kopiokone ei printtaakaan kopiota paperille vaan tallettaa tiedostoon, jonka se tallettaa sinun USB-tikullesi (tai lähettää sähköpostina, jos tietää osoitteesi). En tiedä onko kirjastoissa sellaisia tulostimia. Ainakin työkkäreissä voi skannata papereita USB-tikulle.
Kommentoi vastausta