Missä voin lukea vanhoja Kainuun Sanomia mikrofilmiltä? Voiko niistä saada tulosteita/kopioita?

Kysytty

Missä voin lukea vanhoja Kainuun Sanomia mikrofilmiltä? Voiko niistä saada tulosteita/kopioita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kainuun sanomien mikrofilmejä voi lukea Kajaanin kaupunginkirjaston pääkirjastossa. Niistä voi ottaa oheisella tulostimella kopioita. Kopioiden laatu vaihtelee ja voi vanhemmissa lehdissä olla melko huono. Kopioiden hinta on 30 senttiä/kappale.