Ystävällisesti tiedustelen, kuka nuorehko nainen kirjoitti runon lapsen ja äidin vuoropuhelusta? Muista vain lapsen toistuvan vastauksen: ei nukuta, en nuku…

Kysytty

Ystävällisesti tiedustelen, kuka nuorehko nainen kirjoitti runon lapsen ja äidin vuoropuhelusta? Muista vain lapsen toistuvan vastauksen: ei nukuta, en nuku. Vie pois yöpuku! ...myy pois yöpuku...polta pois yöpuku!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kollegani Siuntion kunnankirjastosta tiesi upeasti, että kysymäsi runon on kirjoittanut Laura Ruohonen ja se löytyy runokirjasta Yökyöpelit.  Runon nimi on Nuku nuku.