Yritin varata vampyyrinpäiväkirja ykkös,kakkos ja kolmas tuotantokautta dvd:eenä mutta en pysty. kun painan varaa ja olen valinnut mihin kirjastoon haluan sen…

Kysytty

Yritin varata vampyyrinpäiväkirja ykkös,kakkos ja kolmas tuotantokautta dvd:eenä mutta en pysty. kun painan varaa ja olen valinnut mihin kirjastoon haluan sen tulevan siihen tulee ei varattavia kappaleita,varaus estetty. mitä se tarkoittaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokeilin varata toisen ja kolmannen tuotantokauden DVD:t ja onnistui - ehkä palvelussa on ollut tilapäinen häiriö silloin kun kokeilit tehdä varauksia. Kokeile uudelleen ja jollei onnistu soita tänne Sellon kirjaston pajaan (09)81657607 niin yritetään yhdessä.
Ilmoitus EI saatavilla tulee näkyviin hakuun silloin kun kaikki kappaleet ovat lainassa niin kuin noiden kanssa nyt on.