Yritin mennä tunnuksilleni netissä ja kun kirjoitin kaikki tiedot oikein (tarkistin ne), niin en silti päässyt tunnuksilleni. Sain vain viestin, jossa…

Kysytty

Yritin mennä tunnuksilleni netissä ja kun kirjoitin kaikki tiedot oikein (tarkistin ne), niin en silti päässyt tunnuksilleni. Sain vain viestin, jossa sanottiin "The credentials you provided are not supported by CAS". Olisi kiva tietää, mitä tuo tarkoittaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Omat tiedot ovat tällä hetkellä tilapäisesti poissa käytöstä Helmetissä. Kun avaat Helmetin, löydät oikealta linkin Helmet-kirjaston uutisia. Klikkaa sitä. Tieto löytyy sieltä. Tieto löytyy myös linkin alapuolelta.