Rakastan Tuija Lehtisen vanhempaa tuotantoa (Pirunsaaren veljekset, Mies vailla sydäntä, Taimitarhan lapset). Kuka kirjailija olisi yhtä hyvä tässä…

Kysytty

Hei! Rakastan Tuija Lehtisen vanhempaa tuotantoa (Pirunsaaren veljekset, Mies vailla sydäntä, Taimitarhan lapset). Kuka kirjailija olisi yhtä hyvä tässä tyylilajissa, missä yhdistyy jännitys ja romantiikka? Tuntuu, että monien kirjailijoiden teokset jäävät liian "harlekiineiksi", ohueksi juoneltaan ja henkilöiltään. Olisiko teillä ehdottaa mitään?

Vastaus

Vastattu

Genre on itselleni hieman vieraampi, mutta mieleen tulivat sellaiset kirjailijat kuin Elizabeth Adler ja Sandra Brown, jotka ovat olleet omana aktiiviaikanaan hyvin suosittuja kirjailijoita.