Yritämme muistella lapsuuteni äänisatua, jossa muistaakseni kaksi tonttua lähtevät pelastamaan jotain tunturista. Heillä on mukanaan näkymättömyyspähkinä tai …

Kysytty

Yritämme muistella lapsuuteni äänisatua, jossa muistaakseni kaksi tonttua lähtevät pelastamaan jotain tunturista. Heillä on mukanaan näkymättömyyspähkinä tai -manteli. Kuuntelimme satua kasetilta joskus 80-luvulla. Sadussa oli revontulia ja ehkä jokin taikaolento. Osaisitteko auttaa, mikä satu voisi olla kyseessä ja löytyisiköhän sitä vielä jostain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan kyseessä olla satukuunnelma "Kadonnut lahjasäkki" vuodelta 1977? Samaista kuunnelmaa on kysytty meiltä aiemminkin: https://www.kirjastot.fi/kysy/kuuntelimme-lapsena-80-luvulla-usein?from…