Vuosia sitten lainasin töölön kirjastosta matkakertomus-kirjan, jonka tapahtumat sijoittuivat Bhutaniin.Kirja oli amerikkalaisen tai kanadalaisen naisopettajan…

Kysytty

Vuosia sitten lainasin töölön kirjastosta matkakertomus-kirjan, jonka tapahtumat sijoittuivat Bhutaniin.Kirja oli amerikkalaisen tai kanadalaisen naisopettajan kertomus ajastaan Bhutanissa opettajana. Kirja on romaaninmuodossa. En muista tekijää enkä myöskään kirjan nimeä. Olisi hienoa jos voisitte olla avuksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymänne kirja on ilmeisesti Zeppa, Jamie : Ylitse taivaan ja maan.