Vuonna 2016 kaupallisilla televisiokanavilla Suomessa voitiin nähdä myymälämainosparodioita, sanoisinko näin, jossa Pirkka-Pekka Peteliuksen esittämä juontaja…

Kysytty

Vuonna 2016 kaupallisilla televisiokanavilla Suomessa voitiin nähdä myymälämainosparodioita, sanoisinko näin, jossa Pirkka-Pekka Peteliuksen esittämä juontaja spiikkasi milloin mitäkin humoristisella otteella ja saman näyttelijän esittämä, vaihteleva roolihahmo (eläkeläisnainen, hippi, keski-ikäinen mies, mitä niitä nyt oli) sitten päätyi hänen haastateltavakseen. Taustalla esiintyivät naiskuoro ja bändi. Kuoro lauloi mainoksen alussa: "Alealeale, ale"! ja lopussa: "Huomenna taas normihinnat"! Olen yrittänyt YouTube:sta milloin milläkin hakusanoilla yrittää löytää videoita näistä mainoksista, mutta en ole onnistunut siinä. Onnistuisitteko te vinkkkaamaan minulle, miten niitä videoita voisi sieltä löytää? Kiitoksia!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksi kyseisistä videoista lienee tämä:

https://youtu.be/6c3NS45ZIZU

Muutamia lisävideoita on löydettävissä YouTubesta esimerkiksi hakusanalla "halpuuttaminen", joka liittyi S-ryhmän muutaman vuoden takaiseen kampanjaan.