televisiomainonta

5 osumaa haulle. Näytetään tulokset 1–5.
Kysymys Luettu Arvostelu Vastattu Avaa Vastaus
Telkkarissa mainos jossa hanu lintu johtaa RSO sinfoia oreseria. tuli äsken. kysymys mitä he soittivat 49 18.9.2020 Radion sinfoniaorkesterilta (RSO) saamani vastauksen mukaan kyseessä on Anton Brucknerin sinfonia nro 9.
Onko mikään suomalaisyritys selkeästi kieltänyt mainostensa esittämisen ympäristöntuhoamista rahoittavien ohjelmien mainostauoilla (esimerkiksi… 51 28.1.2020 Televisiomainontaa on mahdollista sijoittaa tietyn tyyppisten ohjelmien yhteyteen. Kaupallisen television ohjelmatarjonta mahdollistaa kohdentamisen kontekstin, alueen, kellonajan ja kohderyhmän mukaan. Yritykset voivat ostaa televisiomainontaa kaupallisilta televisiokanavilta ohjelmakohtaisesti, jolloin mainostaja valitsee minkä ohjelmien katkoilla mainosta näytetään. Toinen vaihtoehto on ostaa mainosaikaa kohderyhmäkohtaisesti, jolloin televisio‐ohjelmat valitaan ohjelmien katsojakunnan perusteella.  Yrityksille on tärkeää varmistaa mainostettavan tuotteen tai brändin yhteensopivuus ohjelmaympäristöön. Yritykset tekevät itse päätöksensä mainonnan sijoittelusta televisiokanavan kanssa. Ne voivat vain jättää mainostamatta tuotteitaan...
Mikä biisi soi vw t-roc- mallisen auton mainoksessa? 273 3.9.2019 Tässä ilmeisesti tarkoitetaan TV-mainosta, jossa auton "vastanäyttelijänä" on pieni musta kilipukki. Mainoksessa soi Lenny Kravitzin kappale Are You Gonna Go My Way.
Miltä vuodelta on Valion piimämainos, jossa lauletaan mm. "Tahdon tosimiehen varrelleni, miehen riskin rinnalleni, rakastajan vatsalleni - piimä"? 425 9.4.2019 Ilta-Sanomien jutun mukaan https://www.is.fi/viihde/art-2000005897469.html  Valion Tahdon tosimiehen -niminen piimämainos pyöri televisiossa vuonna 1993.
Kuinka tavallista on, että jotain televisiomainosta näytetään vielä senkin jälkeen, kun mainostettu asia on jo tapahtunut? Muistan, kun Radiolinja fuusioitui… 143 10.8.2018 Mainostaminen on kallista, joten mainostajalla ei ole mitään yleistä syytä jatkaa ajallisesti ohimennyttä kohdetta. Mainoksen näkyminen yli oletetun ajan voi johtua sopimusteknisistä syistä eli että tarjolla on ollut vain paketti, joka menee ajallisesti välttämättömän yli. En usko, että tällainen kuitenkaan on tavallista, niin kallista varsinkin television mainosaika on aina ollut. Heikki Poroila