Voisitteko antaa vinkin tai linkin kuvalliseen ohjeseen tai yleensäkin ohjeeseen, jossa esitellään kuinka uusi kirja olisi hyvä avata ensimmäisellä kerralla…

Kysytty

Hei,
voisitteko antaa vinkin tai linkin kuvalliseen ohjeseen tai yleensäkin ohjeeseen, jossa esitellään kuinka uusi kirja olisi hyvä avata ensimmäisellä kerralla. Eli ensin avataan toinen kansi ja sitten toinen kansi ja vielä muutamasta kohdasta keskemmältä kirjaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä osoitteesta löytyy kuva jossa esitellään kuinka uusi kirja avataan ensimmäisellä kerralla:

http://kirjansidonta.blogspot.com/2010/09/kuinka-uusi-kirja-avataan.html

Valitettavasti kuvan teksti on englanninkielinen mutta kuvasta näkyy kuitenkin millä tavalla pitäisi toimia.