Voisitko kerto mikä sen kirjan nimi on jossa sen yhen kissan kaveri tippui katosta alas mutta sitten loupussa se olikin elossa? kiitos!

Kysytty

voisitko kerto mikä sen kirjan nimi on jossa sen yhen kissan kaveri tippui katosta alas mutta sitten loupussa se olikin elossa? kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

S. F. Saidin kirjassa Varjak Käpälä, lainsuojaton (2005) Varjak-kissan kaveri Kataja putoaa katolta taistelussa Kalman kissajengin kanssa. Katajan luullaan kuolleen, mutta loppupuolella kirjaa selviää, että se onkin selvinnyt putoamisesta hengissä. Olisikohan tämä oikea kirja?