Otsikko
Voisitko etsiä minulle erään nuorehkon naisrunoilijan nimen, joka kirjoittaa historiallis-myyttisiä runoja, ilmestynyt kai Wsoy:ltä 1990-200, tulee mieleen…

Kysytty

Voisitko etsiä minulle erään nuorehkon naisrunoilijan nimen, joka kirjoittaa historiallis-myyttisiä runoja, ilmestynyt kai Wsoy:ltä 1990-200, tulee mieleen Tittamari marttinen vai onko se Nieminen, en tiedä siis runot, suomalainen naisrunoilija.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä on ilmeisesti Tittamari Marttinen, jolta on ilmestynyt runokokoelmat Savun negatiivit (WSOY 1991), Tuhkamorsian (WSOY 1993) sekä Käärmesormus (WSOY 2001).