Voisinko saada Marvi Jalon kotiosoitteen? Ja myös Katri Mannisen? Marvi Jalon olis kuitenki tärkeempi!

Kysytty

Voisinko saada Marvi Jalon kotiosoitteen? Ja myös Katri Mannisen? Marvi Jalon olis kuitenki tärkeempi!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastonhoitaja ei välitä yksityisten ihmisten osoitteita tai puhelinnumeroita.
Näissä asioissa sinua palvelee esimerkiksi maksullinen palvelunumero 118.
Kirjailijoiden kohdalla kannattaa kääntyä kustantajien puoleen. Jalon
kustantaja on Tammi ja Mannisen WSOY. Kustantajien yhteystiedot
löytyvät sivulta http://booknet.cultnet.fi/