Voinko saada listauksen Pekka Hämäläisen kirjoista, sen Hämäläisen, joka on työyhteisökouluttaja, perheterapeutti, pastori ja kirjailija, joka on julkaissut…

Kysytty

Hei voinko saada listauksen Pekka Hämäläisen kirjoista, sen Hämäläisen, joka on työyhteisökouluttaja, perheterapeutti, pastori ja kirjailija, joka on julkaissut useita suosittuja teoksia yleensä parisuhteen, henkisyyden, hyvinvoinnin tai työyhteisön alalta ja asuu Lohjalla. Häneltä ilmestyy lähaikoina tällainen uusin teos, Voittoon:
ISBN 9789522473035 Ilmestymisaika 30.04.2012 Sidosasu nid. Sivuja 160 Kirjastoluokka 79.1/17.3

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pekka Hämäläisen kotisivuilta löytyy seuraavanlainen listaus (http://pekkahamalainen.com/kirjat):

Isä ja minä, Minerva Kustannus Oy 2010
Sinulla on vain yksi elämä, Minerva Kustannus Oy 2009
Elämä on epäreilua, Minerva Kustannus Oy 2008
Rennosti vastuullinen työssä ja elämässä, Minerva Kustannus Oy 2007
Ihmisen kokoinen työyhteisö, Tammi 2005
Myönteisyyden mahtava voima, Tammi 2004
Rohkeuden voima, Tammi 2004
Jaksamisesta innostumiseeen työssä ja elämässä, Tammi 2001
Hyvä parisuhde, Ajatus 2000
Naura poika, naura!, Tammi 1999
Yllättävä voima – lähempänä kuin arvaatkaan, Tammi 1998
Voittaja vai häviäjä – päätä itse!, Tammi 1996
Jos tapahtuisi ihme, Tammi 1994
Myönteisyyden mahtava voima, Tammi 1993
Rakkaani, työn sankari, Ajatus 1991
Perhe uusiksi, Ajatus 1988
Perhe, pahin ja paras, Ajatus 1987

Tänä vuonna ilmestyvää kirjaa Voittoon : henkistä valmennusta jääkiekkoilijoille ja muille tavoitteellisille on Espooseen tilattu kuusi kappaletta. Ilmestymispäivästä menee yleensä muutama viikko ennen kuin kirja on lainattavissa.