Otsikko
Voinko palauttaa Töölön kirjastosta lainaamani aineiston kirjastoautoon?

Kysytty

Voinko palauttaa Töölön kirjastosta lainaamani aineiston kirjastoautoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit palauttaa. Nykyään pääkaupunkiseudun kirjastoilla Espoolla, Helsingillä, Kauniaisella ja Vantaalla on sama HelMet- järjestelmä www.helmet.fi, ja kirjoja voi lainata, varata ja palauttaa kirjastosta toiseen.