Voinko kaukolainata haluamani kirjan myös ulkomailta, esim. Iso-Britanniasta?

Kysytty

Voinko kaukolainata haluamani kirjan myös ulkomailta, esim. Iso-Britanniasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoja on mahdollista saada kaukolainaksi ulkomailta, jos niitä ei löydy Suomesta. Kaukopalvelu on yleensä maksullinen, ja sen suuruus vaihtelee kirjastoittain. Kannattaa kysyä omasta lähikirjastosta kaukotilauksen mahdollisuutta.